Chalets Jasná Collection Centrum ⭐⭐⭐⭐

Link do hotelu:

Kliknij tutaj

Nasza rezerwacja:

Wynajęliśmy dwa apartamenty w jednym domku, co sprawia, że wszyscy możemy wygodnie spać razem pod jednym dachem.

Wyposażenie apartamentu


– 2 sypialnie dwuosobowe na piętrze
– 3 łazienki (dwie łazienki z prysznicem na pierwszym piętrze i jedna mała łazienka na drugim piętrze)
– pokój dzienny zlokalizowany na drugim piętrze
– kuchnia ze stołem jadalnianym i pełnym wyposażeniem – zastawa dla 6 osób, do dyspozycji jest mikrofalówka, kuchenka, zmywarka, ekspres do kawy
– salon z kominkiem, balkonem i rozkładaną kanapą, która może służyć jako dostawka dla 2 osób dorosłych
– taras lub balkon
– telewizja satelitarna, Wi-Fi
– ręczniki, szlafroki i kapcie dla pełnego komfortu
– prywatne in-house wellness (sauna fińska, pokój wypoczynkowy, zewnętrzne jacuzzi)

Infromację od hotelu:


Ważne informacje

  • Check-in (zameldowanie) odbywa się w recepcji Chalets Jasná Collection w części Centrum w godzinach od 15.00 do 21.00. Adres recepcji to: Demänovská Dolina 374, Liptovský Mikuláš 1, 031 01. Współrzędne GPSN 48.96687° E 19.57595°, Tel.: +421 910 738 007, E-mail: otupne@tmr.sk. Po godz. 21.00 zameldowanie odbywa się w recepcji Hotelu Pošta, Demänovská Dolina 72, 031 01. Późne zameldowanie (late check-in) podlega dodatkowej opłacie w wysokości 25 € przy przyjeździe do godz. 24.00 lub 50 € przy przyjeździe po godz. 24.00.
  • Informujemy, że koszt pobytu nie obejmuje opłaty klimatycznej, którą należy uregulować w recepcji hotelu (gość / noc), a jej wysokość jest ustalana przez lokalne władze w obrębie danego terytorium.
  • Przy zameldowaniu konieczne jest, aby wszystkie zakwaterowane osoby, w tym także dzieci okazały ważny dokument potwierdzający tożsamość.
  • W razie zainteresowania wcześniejszym zameldowaniem lub późniejszym wymeldowaniem prosimy o kontakt z recepcją hotelu. Za powyższe usługi hotel może naliczyć dodatkową opłatę, a skorzystanie z nich zależy od aktualnego obłożenia i możliwości hotelu.
  • W przypadku szczególnych życzeń, jak np. łóżeczko dziecięce, rezerwacja usług dodatkowych (masaże, zabiegi spa itp.), możliwość zamówienia posiłku itp., prosimy o bezpośredni kontakt z recepcją hotelu. Realizacja niektórych szczególnych życzeń zależy od dostępności usług i możliwości hotelu.
  • Wymiana wody w jacuzzi podczas pobytu podlega opłacie w wysokości 80 €. Informujemy, że w tym dniu z jacuzzi nie będzie można w pełni korzystać, ponieważ czas nagrzewania do wymaganej temperatury wynosi około 10 godzin.
  • W hotelach prowadzonych przez spółkę Tatry Mountain Resorts, a.s. istnieje możliwość pobytu z psem (zwierzęciem domowym) na warunkach ustalonych przez hotel i za opłatą wskazaną przez hotel. W razie zainteresowania pobytem z psem (zwierzęciem domowym), prosimy o kontakt z recepcją hotelu.
  • Pozostałe kwestie związane z rezerwacją pobytu oraz warunki zawarcia umowy zostały zamieszczone w ogólnych warunkach świadczenia usług dostępnych tutaj
  • Kaucja: po przyjeździe do hotelu jest klient zobowiązany opłacić zwrotną kaucje w wysokości 200,- EUR/1 apartament, którą może hotel wykorzystać na pokrycie dodatkowych kosztów lub strat związanych z pobytem klienta w hotelu/apartamencie. Kaucję będzie można opłacić wyłącznie za pośrednictwem karty kredytowej klienta. Uiszczenie kaucji gotówką nie jest możliwe.
  • Szanowni Goście, pragniemy zaznaczyć, że w sezonie zimowym droga dojazdowa może być trudno przejezdna, dlatego zalecamy założenie łańcuchów śniegowych.