- Check-in (zameldowanie) odbywa się w
recepcji Chalets Jasná Collection w części Centrum w godzinach od 15.00
do 21.00. Adres recepcji to: Demänovská Dolina 374, Liptovský Mikuláš 1,
031 01. Współrzędne GPS: N 48.96687° E 19.57595°, Tel.: +421 910 738 007, E-mail: otupne@tmr.sk. Po godz. 21.00 zameldowanie odbywa się w recepcji Hotelu Pošta,
Demänovská Dolina 72, 031 01. Późne zameldowanie (late check-in)
podlega dodatkowej opłacie w wysokości 25 € przy przyjeździe do godz.
24.00 lub 50 € przy przyjeździe po godz. 24.00.
- Informujemy,
że koszt pobytu nie obejmuje opłaty klimatycznej, którą należy
uregulować w recepcji hotelu (gość / noc), a jej wysokość jest ustalana
przez lokalne władze w obrębie danego terytorium.
- Przy
zameldowaniu konieczne jest, aby wszystkie zakwaterowane osoby, w tym
także dzieci okazały ważny dokument potwierdzający tożsamość.
- W razie zainteresowania wcześniejszym
zameldowaniem lub późniejszym wymeldowaniem prosimy o kontakt z recepcją
hotelu. Za powyższe usługi hotel może naliczyć dodatkową opłatę, a
skorzystanie z nich zależy od aktualnego obłożenia i możliwości hotelu.
- W
przypadku szczególnych życzeń, jak np. łóżeczko dziecięce, rezerwacja
usług dodatkowych (masaże, zabiegi spa itp.), możliwość zamówienia
posiłku itp., prosimy o bezpośredni kontakt z recepcją hotelu.
Realizacja niektórych szczególnych życzeń zależy od dostępności usług i
możliwości hotelu.
- Wymiana wody w jacuzzi podczas pobytu podlega
opłacie w wysokości 80 €. Informujemy, że w tym dniu z jacuzzi nie
będzie można w pełni korzystać, ponieważ czas nagrzewania do wymaganej
temperatury wynosi około 10 godzin.
- W hotelach prowadzonych przez spółkę Tatry Mountain Resorts, a.s. istnieje możliwość pobytu z psem (zwierzęciem domowym) na warunkach ustalonych przez hotel i
za opłatą wskazaną przez hotel. W razie zainteresowania pobytem z psem
(zwierzęciem domowym), prosimy o kontakt z recepcją hotelu.
- Pozostałe
kwestie związane z rezerwacją pobytu oraz warunki zawarcia umowy
zostały zamieszczone w ogólnych warunkach świadczenia usług dostępnych tutaj
- Kaucja: po przyjeździe do hotelu jest klient zobowiązany opłacić zwrotną kaucje w wysokości 200,- EUR/1 apartament,
którą może hotel wykorzystać na pokrycie dodatkowych kosztów lub strat
związanych z pobytem klienta w hotelu/apartamencie. Kaucję będzie można opłacić wyłącznie za pośrednictwem karty kredytowej klienta. Uiszczenie kaucji gotówką nie jest możliwe.
- Szanowni
Goście, pragniemy zaznaczyć, że w sezonie zimowym droga dojazdowa może
być trudno przejezdna, dlatego zalecamy założenie łańcuchów śniegowych.
|